Supervisor Horeca en Evenementen

Te midden van de bossen van de Veluwe, in Nunspeet, centraal gelegen op 10 minuten loopafstand van het station, vind je Veluvine. Een unieke organisatie, met ruim 20 medewerkers en vele betrokken vrijwilligers. Onder het dak van Veluvine  zijn onder andere een bibliotheek, een welzijnsorganisatie, een kinderdagverblijf, het theater, de bioscoopzaal en verschillende vergaderzalen te vinden. 

Jaarlijks ontvangen wij vele bezoekers. Vanuit een eigentijdse visie dragen wij ons steentje bij om te zorgen dat er voor iedereen wat te beleven valt op het gebied van kunst, cultuur, welzijn en educatie. Wij geloven namelijk dat meedoen in de positieve zin bijdraagt aan mens en maatschappij! 

Volgend seizoen staat er weer een groot aantal voorstellingen, activiteiten en initiatieven op de agenda. Om al deze activiteiten op een enthousiaste wijze te begeleiden zijn wij per direct op zoek naar een 

 

Supervisor Horeca en Evenementen (32 - 38 uur)

 

Functieomschrijving :
Als Supervisor Horeca en Evenementen heb je in Veluvine een zeer veelzijdige baan. Je bent een op en top gastheer/-vrouw voor klanten en bezoekers tijdens evenementen, theater- en bioscoopvoorstellingen, vergaderingen en borrels? Als Supervisor Horeca en Evenementen ben jij het visitekaartje voor Veluvine en eindverantwoordelijk voor het operationeel uitvoeren van evenementen, voorstellingen en andere (bedrijfs)activiteiten. 

Wat ga je doen?

  • Verantwoordelijk voor het aansturen, coachen en inspireren van het horecateam. Met jouw vakkundigheid, leidinggevende skills en ondernemersmentaliteit draai je zelf ook mee in de operatie.
  • Bij het evenement, voorstelling en/of activiteit zorg je voor een goede afstemming met de klant en de interne afdelingen met als doel het evenement zo soepel mogelijk en naar tevredenheid te laten verlopen. Je bent functioneel eindverantwoordelijk bij evenement, voorstelling en/of activiteit.
  • Bouwen aan de kwaliteit van onze bedrijfsvoering middels het beoordelen, vernieuwen en implementeren van nieuwe ideeën, werkprocessen en –procedures, teneinde de gastbeleving te verbeteren.
  • Verantwoordelijk voor de inkoop- en voorraadbeheer van de horeca.
  • Zorgdragen voor efficiënt en verantwoord gebruik van ondersteunende software (reserveringssystemen) Smart Event Manager.
  • Back-up van jouw collega Supervisor Meeting & Events Planner.
  • In deze functie heb je nauw contact met de operationele afdelingen en rapporteer je aan de Supervisor Operations. 

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste kandidaat die zich herkent in dit profiel: 

  • MBO / HBO werk- en denkniveau met een relevante opleiding (Hotelschool, Hospitality & Events Management of vergelijkbaar). 
  • 32 tot 38 uur per week beschikbaar en relevante ervaring in een soortgelijke leidinggevende functie. 
  • Gastheer/vrouw bij uitstek en een voorbeeldfunctie voor collega's. 
  • Grote passie voor culturele maatschappelijke dienstverlening: gastgerichte instelling, verbinder en inventief. 
  • Enthousiast, zelfstandig, betrouwbaar en een teambuilder met verantwoordelijkheidsgevoel. 
  • Weet een juiste houding en toon aan te nemen passend bij de doelgroepen als jongeren, senioren, (theater)publiek, vrijwilligers en maatschappelijke organisaties. Je geniet zowel van een succesvol verlopen maaltijd voor senioren als van een bruisend bedrijfsevenement met 400 deelnemers. 
  • Zin om aan de slag te gaan met de verdere professionalisering van onze (maatschappelijke) bedrijfsvoering en dienstverlening en zoekt daarvoor proactief contact met collega’s, vrijwilligers, maatschappelijke organisaties waarmee wij samenwerken en/of die een bijdrage leveren aan de activiteiten en onze dienstverlening. 
  • Beschikt over uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal. 
  • Vaardig in het omgaan met computersoftwarepakketten als Microsoft Office en events reserveringssystemen (SEM / Ticketmatic). 
  • SVH en BHV diploma’s zijn een pré. 
  • In het bezit van een rijbewijs en bij voorkeur woonachtig in de omgeving van Nunspeet.

Wij bieden jou: 

  • Prettige werkomgeving met enthousiaste collega’s en vrijwilligers. 
  • Een interessante, uitdagende en verantwoordelijke functie. 
  • Een informele werksfeer in een veelzijdige, zeer dynamische en unieke organisatie. 
  • Salarisindicatie bij een fulltime dienstverband is min € 2.500,00 bruto tot max € 3.500,00 per maand, afhankelijk van leeftijd, opleiding en ervaring.

Reageren: 

Ben je enthousiast geraakt en wil je met ons kennismaken? Dan ontvangen wij graag je sollicitatie. Je kunt deze tot 25 juni 2025 mailen naar sollicitatie@veluvinenunspeet.nl. De eerste gesprekken zullen plaats vinden in de eerste week van juli (week 27).

Meer informatie kan je vinden op www.veluvinenunspeet.nl of je kunt contact opnemen met Minouche van Kranen op telefoonnummer 0341-442002

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie wordt niet op prijs gesteld

inschrijven voor de Veluvine nieuwsbrief